Du måste flytta på dig!

Lite allt möjligt som hänt på sistonde, nya rätter, bra utgångar, dåliga utgångar, första hjälpen/HLR-kurs med defribilator, universitetsaker, träning, mys med djur & människor och några härliga kvällar på hampan med en goé öl.


Helgen började med studentfester i fredes, först hem till Hanna, sen Sandys mormor där Denise hade sin för att avsluta i stan hos Natha. Själv blev det tåget hem vid 2 för att slockna i sängen!


lördagen bjöd på djurens rätt manifestation mot pälsindustrin vid rådhuset. sen hade vi himmaråkk-fest som började 3, lätt en av årens roligaste fester och den är ju tradtionell men med lite annorlunda touch på det i år att det va hemma, kinavagn och lite annat kul. Själv åkte man i poolen med kläderna på. Barnen va iaf nöjda! Vid halv 12 tog jag tåget in "lagom" berusad, haha. Vi skulle till tivvn på deras bartömning, fiasko! så kvart i 1 drog jag hem igen med en whisky och god musik i ipoden, bättre än tivvan blev det, haha.

Söndagen kunde jag knappt röra mig, träningsvärk överallt efter att burit och kastat barn överallt!


Har även varit fotboll på brorsan och EM, helt taggad här hemma inför varje kväll!

Nä, nu orkar jag inte mer, helt slut idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0