armband

Janet här är (längre ned)  2 armband som jag har, lite exemplar :)

Och för övrig hej (:

Mamma, seriös, din jansson är äcklig! för stora potatisbtar, skulle inte förvåna mig om man hittar en hel potatis där!

Nyår över, najs! sakbade dock alla mina hjärtan därhemma som va fulla utan min närvaro :( men det tar vi igen ;)

Dagen efter nyår drog vi till Lucas, najs beach, strandlekar med barnen och pizza! så god! blir det med när jag är klar med alla arbeten och innan jag drar hem. dock kostar den lika mkt som hemma fast dessa är större ^^

annars inte mkt som hänt, tiden har gått rätt fort sen nyår, mkt jobb nu, det kan vara anledningen. Arbetet med ekosystem och biologisk mångfald är snart klar, har bara avslutet kvar som ska göras imorgon. Sen har vi filmredigeringen som måste göras imorgon med. Efter det har man lektion med ungarna kanske på fredag för att göra fotoklass nästa vecka :)

Igår gick jag och familjen jag bor hos ungar till stranden på kvällen, spelade lite boll och lite bad innan middagen :)

Nä, ska duscha nu sen ta mig nedåt till mitt lilla hus hos familjen :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Jag vill gärna ha det armbandet som ligger underst på den 1:a bilden. KRAM <3

2012-01-05 @ 15:42:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0