Du går med blicken vänd

Lite uppdatering kan allt sitta på plats :)
Fredagskvällen spenderades hos Angelica med en mysig maratonfilmkväll med Johanna & Sandy.
Väl hemma igen vid halv 3 på natten stupade man rätt i säng!

Lördagen åkte jag & mamma till Tassebo för att lämna lite saker jag fått undan sen jag rensade rummet, sen blev det systemet en snabbis.

På kvällen åkte jag in till Angelica (så jävla perfekt att hon boer mitt i centrum) och förfestade där. Sjukligt skoj och lite för mkt för min del, blev en tidigt hemkomst så att säga ^^


Söndagen spenderades med värsta bakfyllan, ligga i sängen till 4-5 på dagen då jag äntlgen blev människa igen och kunde behålla ngt jag stoppade i mig! Så käka sen i till grannarna och fortsätta att äta där och mysa med dem.


Igår hade jag barnen fån att dem kom hem från skolan. Lagade pannkakor sen gav Luc sig ut i snön  och åkte snowboard och Maya & jag kollade film. Sen gjorde vi världens godaste kladdmuffins med nougatkräm och Nutella ;) Väldigt uppskattad av hela familjen. På kvällen kom Chrille en sväng och hälsade på sen när han gick lite innan 10-tiden sprang jag in till grannarna och kollade "Får vi följa med", så jävla bra :D
 som jag garvade!

nu ska jag fixa mig och sen dra till arbetsförmedlingen, nog kul. Ikväll ska jag fika med Nid. skit alla hjärtans dag oxo. Man kanske skulle möta upp tjejerna om dem orkar, haha.

Måste lägga in en låt från Veronica Maggios nya skiva, så himla bra skiva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0