I found my way back

Känner att jag är lite kass på att uppdatera mig.

Helgen har varit super. Fredagen var lugn och slutade med mys hos grannarna och ett glas rött.

Lördagen blev det utgång med dem bästa. Sjukt kul va det även om det var lite kaotiskt ^^

Söndagen blev det lugnt. på kvällen käkade jag och min mobror ute och delade på en flaska rött. Efter det tog jag bussen till Landskrona och hem till Sebbe för att senderade natten där (: Mkt mys, han hade bakat ngn chokladkaka med cocos som han tvingade in i huet på mig, men den va faktiskt väldigt god fast jag tappat mkt sockersug sen jag kom hem från Australien så blev det en lite bit på morgonen med ;D Även en stor tung lyfte från mina axlar när jag äntligen fann utbildningen som ska ta mig dit jag vill ;) lättnad!

Åkte in till stan och lunchade med min favisEmma! så skönt att se henne igen och bara prata ut om allt. efter det drog jag till Klippan hem till hunduppfödaren och spenderade natten där med massa valp- och ödlemys.

Idag kom mamma och hämtade mig hos uppfödaren sen blev det hem och springa in till grannen för att baka cupcakes med barnen :D Efter  bakningen drog man till poolen med jojje, sara & anton, bada och bastu. Nu är man helt slut och sjukt trött så blir sängen snart!

Jag & mitt barnbarn :)



Min ena cupcake


Mayas


Allihopa


Lucas kränger!


Kommentarer
Postat av: Georg :)

Jävla vilka kagor hon bakade :P DU vet att hon heter Sandra btw va? <3

2012-02-22 @ 07:39:33
Postat av: megan

Är väldigt nyfiken på vad det är för utbildning du hittat, eftersom jag är inne på samma spår som du :)

2012-03-06 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0