This Time

just nu står träning på schemat heela tiden. Trött på att inte komma in i min jeans från innan Australien, så lår & mage ska bli slimmade så allt passar perfa igen ;)

Dagen har varit lugn, rensat bland lite saker, imorgon ska jag börja städa och sortera här. Stack in och lyssnade på en föreläsning av författaren Pelle Strindberg som skrivit boken "jordens herrar" och talade om "Är djuren vår tids slavar". Väldigt bra föreläsning, sen efter det blev det träning.

Helgen va galen som vanligt med dem bästa. Fredagen bjöd på att jag blev oväntat full, först ett par glas rödvin hos min moster och försöka vänja hennes katt med Orwinn & Gaston. Efter det bestämde jag med ändå för att dra till den där grillfesten hos Antom som jojje befann sig på. Sagt och gjort, osminkad och grann anlände man till köksbordet och även där bjöds det på vin. Men skoj hade vi, även om huvudet snurrade en aning för mkt när det landade på kudden!

Lördagen blev det käka frukost på marin plaza med min mobror Stefan, svingott! Testade till och med tomatjuice, fy fan va äcklig men innan frukosten va klar hade jag druckit 1 burk och smugglat ned en i träningsväskan, det är ju faktisk nyttigt även om det är äckligt ^^ Sen blev det sola & träning.

På kvällen hade vi en liten födelsedagsfest för Angelica som fyllde år i veckan. Så bara ta fram flaskorna och köra igen! Lagom berusade och fulla av skratt "vandrade" vi ned till stan, snarare trillade (iaf om man heter Sandy) ;) In på Harrys & Cardan och träffade massa gött och även gamla vänner som man inte sett på år! Väldigt fint detta. 5 på morgonen tog jag tåget hem, sleten som man va!


Söndageb blv lugn, vaknade 1 och kände för pizzafrukost. Kontaktar Jojje som aldrig brukar neka till pizza, självklart denna gången blev ett undantag då han redan kräng pizza 3 dagar denna veckan. Vidare till Sandy, nä då vaknade hon 10 och käkade hos sina föräldrar, jäkla morgontupp ;)
Utan ngn pizza snodde jag en risifrutti från grannen innan Gastons besök av en parningstik kom.

Efter parningen begav jag mig till poolen med grannungarna, pool & bastu sen äntlien pizza på det (även om där inte va ananas på :/ ) blev det en bra avslutning på kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0