Föreläsning & djurrätt

Uppdatering kan va på sin plats med tanke på att det var ett tag sen nu.

I fredeskväll blev det hem till Sandy precis när jag kommit hem från Gbg, vi hade tacos kväll. Eller ja, först va tåget som var en halvtimme försenat x)

Mys med Natha & Sandy sen blev det lite spontantutgång. Sminkade och fixade oss för att sen halv 1 på natten hämta drickan hos Natha och slänga av mig i stan så jag kunde möta upp Max & Robin och och dra till metalbaren.

Väl hemma igen vid 2 tiden stupade man i säng runt halv 3 och upp 7 igen på lördag, lagom trött. Kom på att man kanske skulle ha socvsäck och liggunderlag med sig, haha, smart Mia, ute i sista sekunden.

Halv 9 träffade jag iaf upp Fia, camilla & Erik och mot Malmö körde vi.
Regionsträffen va jättekul, trevligt folk, god mat och intressant :)

Väl hemma igen på söndag slängde jag mig i grannens soffa med en kopp kaffe och kunde bara njuta av söndagskvällen framför tvn med barnen.

idag har det varit cv-uppdatering och föreläsning inne i stan om Etologi.

Ska upp tidigt imorgon, handla hem mat med mamma och sen hoppas jag hinna till Camillas debatt på industrimässan i Malmö.

sleep tight, ska iaf försöka med alla djuren i sängen som antingen sover, tuggar eller busar, herregud!


Saknar mitt längre hår och lockarna relativt mkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0