Då börjar vi om igen

Då är det dags igen. Inte uppdaterat nu på ett tag. Varit hemma i Sverige och inte haft tid.

Men nu sitter man på flygplatsen i Dubai för att snart åka vidare till Manila, Filippinerna. Yes my friends, no fucking winter för min del!

Men hemma igen 2e februari igen. Hoppas på lite snö då iaf ;)

Denna gånen fick jag chansen att få boende och mat gratis på en ö i Filippinerna, Oriental Mindoro. Ska jobba på ett barnhem för sexuellt utsatta barn. Tar över Johans kyffe ;) haha och bor precis vid stranden. Ja livet leker bra ibland.

Konstigt nog så när jag lämnade mamma och pappa innan idag och satt för mig själv kändes det som att jag aldrig varit hemma i sverige utan va fortfarande på resande fot. Något som är jätteskönt är iaf att prata engelska igen! ah älskar det!

Ja åter till planen, landar i Manila imorgon eftermiddag - lokal tid. sen sova på hotell där för att på lördag morgon bege mig med buss och båt till ön :) wish me luck typ ^^

Nä nu börjar kön bli mindre till gaten. hörs sen (:

Stranden bredvid barnhemmet ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Lycka till! :)

2011-11-25 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0