Regn i Perth!

Lagt ungarna till sängs och kan äntligen koppla av framför tvn med Khloe & Lamar och The Dance Scene (:

Ringde seashepherds huvudkontor i Australien igår, mina produkter har fortfarande inte kommit, kom igen ffs! väntat 1 månad nu! Ringde även chefen för farmen i augusti. Fick veta att dem försenat startiden till september :/ men inte allt för orolig, hitta farmjobb är inte alltför svårt och har redan mitt gamla som jag säkerligen kan få komma tillbaka till samt att föräldrarna här har en god vän uppe i Shark bay med farm. Bad dem undersöka om han betalar eller om det är jobba för rum & mat. För måste tjäna pengar :) Ska ringa tillbaka till chefen i Augusti för att veta när vi startar, för sa till henne att jag lämnar australien i mitten av oktober.

Då har man bara 5 veckor kvar som au-pair, rätt skönt. Fick veta igår med att Angelica väntar en flicka ;) skitkul för henne, så glad för hennes skull. va skönt att prata med henne med, hon tycker jag  & sandy får komma hem nu, haha ;D

Vädret idag har  varit uselt! regn när jag vakna, sen uppehåll när jag tog en snabbis till Freo för att byta skor sen regn efter det bara :( Imorgon har jag ungarna på eftermiddagen och vi ska göra piroger, allt från deg till fyllning till kvällsmat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0