shoppingdagar

2 dagar i shoppingcentret = en väldigt nöjd Mia ;)
Så då har nedräkninen börjat lite tills man flyttar, 1 månad kvar och har en del att fixa under den tiden. Rensat bland mina kläder nu och valt ut vad som följer med och vad som ska hem. Nu väntar jag bara på min  & mammas mnkjacka från SSCS så att jag kan skicka hem allt.

går var  jag och kollade resväska, men efter lite övervägande bestämde jag mig att köpa en liten på hjul för att ha dem tyngsta sakerna i dvs necessär och sånt. Så ska köpa en sån liten innan jag lämnar familjen. H*ar även slängt ut saker från necessären och hällt över stora saker i mindre saker osv för att göra mer plats. Ska försöka hitta en plastspraj flaska, en liten en och föra över parfymen till den, allt för att göra det lättare ^^ men märker verkligen att man tänker ekonomiskt och backpacking, allt försöks göra mindre och lättare att bära! och inte lätt när man köper nytt då och då. Sj'älv brukar jag bära dem tyngsta sakerna på mig under flygresan, så som min tunga nitväst, halsband som är tunga osv, haha x) men ska bli intressant när man ska testpacka sin väska :O vilket blir innan jag skickar hem paketet så jag vet om ngt mer behöver skickas hem.

Måste även prata med immigrationsverket, dem är så jäkla klabbiga ibland och sega. Så om inget svar kmr denna veckan blir det beställa tid ist. Måste få veta om jag kan gå tllbaka till min gamla farm och göra 1½ mån där och om det gälls som 3 månader på en farm för mitt andra visum eller för att jag haft paus så jag inte kan göra det utan måste göra 60 fler farmdagar.

Buddy kommit hem nu, smsade lite med honom, får se imorgon vad han är upp till i helgen, pallar inte sitta hemma denna helgen, bara bio eller film hos honom så är jag en lycklig människa ^^
dock inte lycklig att jag är förkyld, hvudvärken va borta idag men fått ont i halsen ist, skyller på iskaffet på donkan (a) så otroligt god, surplar i mig en mediumsize på mindre än 1  minut, haha, skitgod! och jag hatade iskaffe när jag kom hit, men iskaffe är typ Australien samt frusen fanta och cola, inte gott, eller colan är som slush ice, fantan smakar bara mög!

Lämnade även tillbaka bootsen, kändes inte helt rätt, hittade ett par jag 'älskade, självklart var min storlek slt och finns bara 1 kvar inne i stan. Hade inte tid att dra till stan idag så får se senare i veckan. Fick dock numret till affären samt varunumret så ska ringa på fredag och kolla (vet att jag är ledig eftermiddagen').

Varit sjukt sugen på ostbågar och popcorn ett tag nu, popcorn till helgen (Y)

Nä här kmr dem nya shoppingvarorna, mkt på rea, love it!



Ringar:
1. grå/svart döskallering - 65 kr    2. knogjärnsring - 35 kr
3. Guldig blomma - 35 kr   4. silvrig döskallering - 35 kr




2 mössor - 35kr/styck, den gråa ska hem (:
2 huvudscarfsar, blommig & peacetecken (ska hem) - 35 kr/styck
1 playboy parfym - 127 kr
1 väska - 160 kr
halsband men kan även användas som som "pannband" - 35 kr





Skorna jag vill ha




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jisses vad tiden går och att du snart ska lämna familjen. Fina grejer du handlat, kul att du lägger upp bilder på det, ringarna var ju hur coola som helst.Bootsen är ju skitsnygga samtidigt som de är praktiska.

KRAMIS

2011-05-25 @ 19:18:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0