Be my Superbass

Usch molnigt molnigt hela dagen idag :( tråkigt!

Igår hade man busungarna på kvällen så efter en PW blev det bada ungarna, lägga Griffin till sängs sen mys med dem 2 äldsta i min säng. Vi är inne på 3 Lillefotfilmen nu eller landet för längesen som dem heter. Barnen älskar filmerna så kollade halva igår.

Idag drog jag till köpcentret för att köpa lite syrligt godis, har som sagt varit sugen på det hela veckan och äntligen lördag ju :D dock fått ett otäckt skoskav av mina nya skor så blir lämna tillbaka dem och prova strl 39 ist och se om det blir bättre med dem. Har blivit helt fast i Glee på sistonde, laddade hem säsong 2 ^^ och bara älskar det, och den nya killen Sam är ju bara för het ^^

Igårkväl kom jag över en Australiensk kanal som visar delfinalerna till eurovision. så kollade lite det, fan inte många bra allttså. Kollade det ikväll igen, ville se Saade även om jag redan visste att han gick, och tycker fortfarande inte alltför mkt om sången. Han skulle vunnit förra året ist, Manboy är så mkt bättre! Men det är fortfarande en av dem bättre sångerna hittills jag hört.

Denna kvällen poppade jag popcorn till ungarna, så popcorn, lite godis och ostringar till sista delen av landet för längesen. Sen ville ungarna fixa mitt hår och sminka mig (alltid) haha. så blev det en kort stund innan vi läste en bok och la dem till sängs.

Nu äter jag frukt och ska kolla dagboken. filmen visades igår på tvn men så bara avslutet och varit sugen på att se den efter det. Dags för att öppna chokladasken & djungelvrålen (;

I am no angel, I like it when you do that stuff to me
I am no angel, I like it when you talk, dirty when you talk

Kitten Heels, Lingerie, Pantyhose, Foreplay,
Legs up, on the bar, in the back of your car,
latex, champagne, bubble bath, whipped cream,
cherry pop tactic, can you make me scream?

I wanna do some dirty things to you tonight,
I wanna fight, all through the night, night...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan, nu är det snart dags att visa upp ett foto om hur du ser ut när barnen har fixat till dig, hade varit roligt att se.

Ha det bäst!!!!!!!

KRAM

2011-05-14 @ 18:24:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0