Every day, is a special day

Im back!

Inte hänt alltför mkt.

tisdagen softade jag och Harry, lekte och spelade lite spel. Sen la vi Griffin och sen va det naptime för Harry. Så dem ov till 14.30 väcka busfröarna och hämta Madison på skolan. sen hem, förbereda lite och vidare till tennis 16.00. Griffin har nästan brutit axeln eller nyckelbenet, kommer inte ihåg vilken. så försöka få han att hålla sig borta från klätterställningen va en liten utmaning ^^ men det gick bra endå. När vi kom hem igen så smarte jag la min bok på taket när jag tog ut Griffin från bilen, glömde den där och sen körde pappan på kvällen iväg med bilen. haha, ja, min bok är borta och mitt bokmärke som va ett kort av Gaston :( men får helt enkelt låna boken på biblan :P

Igår (onsdag) knappt ngt jobb, Griffin sov typ under hela min arbetstid och Harry & Madi var i skolan.  Så tagit det lunt hela dagen sen på kvällen blev det promenad längs floden igen med hunden. floden heter ju som innan nämnt Swanriver och det är för deras rika mångfald på svarta svanar. Och igår fick jag äntligen en närmare titt på dem (:  Men får nog skippa han för tror det är lite för jobbigt för honom och jag vill gå hela tiden och han kissa, haha, ingen bra kombination. Jag började även med ett matschema för att få mer koll vad jag äter och föbättra mina matvanor. Men det ligger rätt bra, är som sagt mest sockret jag vill få mer koll på och minska sötsuget. Nu är det rätt mkt frukt, även om det är bättre än vanligt socker så matar jag mitt sockersug så försöka äta mindre frukt med :P

Idag började jag 10.00, städerskan och tvkillen va här. så typ kläder på, frukost sen gå ut med Griffin i 2h. vi gick till stranden i närheten här och badade lite. skojar inte, miljontalssnäckor, helt skadat, plockade några men bara kryllar av dem, skitfina! Lägga Griffin till säng och göra lunch, sallad med böner och en grovbrödsmacka (: Snart kommer Harry & Madi hem och sen kommer simläraren, Mitchell och barnen har simlektion i poolen vars 20 min. sen får vi se vad som händer. Blir ut och gå igen. Ska försöka göra det varje kväll, är riktigt skönt och annars sittr jag bara framför datan endå. Längtar tills min Ipod kommer som mamma skickat nu så jag kan springa. Klarar fan inte det utan musik :P

Bilder från promenade igår(onsdag)

Perth & svarta svanar





parken


Parken


solnedgång vid floden i parken


Perth






Svarta svanar








Oski (hunden)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för dina uppdateringar o bilderna, häftigt med svarta svanar. Slutar att skriva nu för pappa vill läsa vad du skrivit.

PUSSSSS

2011-03-24 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0