Stay safe!


I hela mitt liv har jag känt att jag inte passar in någonstans, att jag försökt vara ngt jag inte är för att passa in och låta det jag brinner för trappas ned för ingen annan delade samma passion. Detta var innan jag kom till Japan och träffade Sea Shepherd och upptäckte det finns folk där ute som brinner lika mkt som jag för havet & djurets rättigheter och som vill göra ngt åt det. För första gången kände jag mig hemma, att jag passar in någonstans, dessa människorna blev min andra familj, vi delar inte blod, vi delar passion, känslor och tankar för det vi tror på.

Idag har en tsunami och jordbävning drabbat en del av Japan, en del där jag har vänner från min andra familj. Och jag sitter här med tårar i ögonen och hoppas allt är bra med Tarah & Scott som befinner sig i Otsuchi för ett nytt uppdrag. Staden kamaishi som ligger 20 min med bil från Otsuchi är begravd under 4 meter vatten. Mina tankar är hos Sotts dotter Elora & hennes familj och med Tarahs familj!


http://www.abc.net.au/news/stories/2011/03/11/3161866.htm







Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej Gumman!



Det är skönt att du hittat hem.... & det livet passar dig... Puss & kram...Janet

2011-03-15 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0