I shouldn't see u but I can't move

oh! fått mitt första spindelbett! var på tiden efter 6 månader i Australien! Enda giftiga spindeln jag faktisk sett hittills är the redback och den har jag sett 1 gång för typ 2 månader sen ^^

Har bokat simma med vilda delfiner i Rockingham! ska göra det på måndag för jag är ledig, tyvärr är det public holiday dvs en röd dag så ist för att ta buss för 3-4 dollar får man nu spendera ca 30 dollar på taxi ^^ men det är det värt för att vara på plats 07.00 på morgonen. Simningen går på 1370:-, tänkte först hostel på samma gata som jag blir upphämtad på eller taxi. Hostel går på 24-25 dollar och måste ändå ta bussen in på söndagen dvs + ytterligare 3-4 dollar samt extra packning för vet inte hur vädret blir. Så nä bättre hemma i huset med min egen säng, tv, data och snacks att ta med sig samt klä mig efter väderrapporten på morgonen :) 'Har även tur att föräldrarna köpt sån bok med tusentalsrabatter på resturanger, äventyr osv så får en gratis dvd med min "upplevelse" (: här är hemsidan http://www.dolphins.com.au/swim-with-wild-dolphins.html

Inte gjort mkt än idag, vaknade för 2-3h sen så bara tv, frukost och brun utan sol i huet! Skönt med färg i ansiktet igen, mindre smink och ser fan mkt bättre ut (Y)

Ledig idag, så ska in i duschen om 2-3h så håret hinner torka långsamt sen vid 5-6 tiden ikväll drar jag mig till Fremantle för middag med Buddy och hans kompis. Förhoppningsvis blir det lite barer och krogar på det. och denna gången ska jag försöka att inte glömma kameran ^^ Imorgon jobbar jag typ hela dagen. Föräldrarna ska på en fotbollsmatch med pappans bror, sen ska dem fira hans bror på kvällen för det är hans födelsedag så föräldrarna kmr hem snabbt för att byta kläder och äta innan dem ger sig av igen. Men jag klagar inte. har roliga saker jag ska göra med ungarna, negerbollar, laga tacos med dem, baka ngn småkaka och på kvällen är det film & popcorn :)

Saknar min vita mössa :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en jätteskön simtur med delfinerna!!!

Bilden under jag saknar min mössa hahahaha där hann jag tänka, oj har de också en sån ampel med fuschia i OCH trädet den hänger i ser ju ut som vårat och DÅ såg jag att det var ju vår trädgård hahahaha

KRAMIS hjärtat.

2011-06-03 @ 19:36:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0