Lauren's place

Sitter i laurens bakgård, suttit här hela eftermiddagen ca 4h ^^
Var helt underbart väder imorse vid 9 när jag steg upp men nu är himlen täckt av regnmoln :( ska regna hela denna och nästa vecka :O

Trivs jättebra :) Jag & Lauren har många intressanta djurdiskussioner  och kul att få veta mer om djuren vi har på Kanyana. Gerry kommer hem den 1 Juli är det beräknat :) Vi fick in en possum idag (: men jag börjar inte jobba förrän imorgon.

Vi ska hem till June som är skaparen av Kanyana imorgon. det hela är lite kul, Lauren berättade igår att hon får in mig med att jobba med experterna direkt och ingen volontär från början gör det. June har ett projekt om att göra fler undervisningsfilmer och Lauren sa att jag skulle kunna göra det då hon vet att jag kan datorer och redigera filmer osv. June menade då på att jag ville jobba mer med djuren men som Lauren sa som vadå, bland maten och städa burarna som man gör i början av sin volontärtid just för att det är lågsäsong nu med djur. Dem flesta djuren kommer in i Augusti. Och med att börja jobba med June får jag jobba mer med att filma djur och samtidigt bli mer utbildad än många andra volontärer och jobba med June leder mig till att jobba med fler av deras experter. Så jag tycker det är skitbra, blanda jobb med experterna med sjukhusdjuren (: Så imorgon ska jag och 'June diskutera och jag visa henne vad för saker man kan göra utöver bara filmandet. Ser fram emot morgondagen ';)

Sen la jag fram förslag till Lauren att jag gärna skulle vilja jobba med berikning av djurens naturliga beteende, ngt som jag älskar. Hitta på  saker som gör att djuret får använda sitt naturliga beteende. Så kommer jobba med Laurens projektkamrat som sysslar mycket med sånt :)

Får snart boka min resa med till norr. Har en fundering på att volontärarbeta för Monkey Mia Delfinresort med delfinerna som är minimum på 4 dagar upp till 2 veckor :) så funderar på 1 vecka där. Förmodligen lämnar jag Perth den 10 Juli skulle jag tro.

Nä nu ska jag läsa lite i min Australia Geographic magasin :)

 
Min tröja jag köpte från Forest rescue

Framsidan
'

Baksidan


Armbandet från familjen (:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att se att du varit inne och uppdaterat!!!

Lyckos dig, arbeta med experterna redan, najs!!! Och sen få göra sånt du brinner för och ja det är ju KANON.

Förstår att du längtar till imorgon.

Ha det så bra och var rädd om dig.

2011-06-23 @ 18:51:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0