Crazy Brisbane

Im back again. Så gaalen helg! jag och marita har festat loss. Vi blev bra vänner med en DJ i torsdes. så fredagen och lrdagen har varit gratis öl/cider och drinkar samt fritt inträde! inte nog med det så ar vi blivit lite minikändisar på dem andra klubbarna, haha. skitgött (;

Igår kom vi inte till sängs förrän halv 8 på morgonen!

idag har vi packat och bokat saker. Marita har fått au-pairjobb i sydney och jag har fått jobb utanför sydney med träplantering, 5500-8300 svenska kronor per vecka beroende på hur snabb man är (: och detta ska jag göra i ca 5 veckor. goa pengar :)efter det blir det 1 månads semester innan man är hemma i Sverige igen. Det bästa är att jag har minst 30 000 kvar av mina svenska pengar som jag redan har 2 planer för när jag kommer hem (; avslöjar dock bara det ena och det är om jag inte kommer ombord på båtarna i november drar jag till Taiji (:

Annars idag gick vi ut och åt med Michael (DJn), så sött, han bjöd oss på thaimat, riktigt gott! sjlvklart vegetariskt för mig (; sen blev det baren en sväng innan vi avslutade i vårt rum.

Har inte en aning hur det kmr bli med internet men mamma du har mitt nummer, så ring när du blir orolig (:

allt från nu. ska upp om 3½h, men har 13 timmar lång tågresa att sova på (:

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0