NYE



Nyårafton va riktigt bra, dock annorlunda ;D Inte van vid att svettas ist för att frysa på nyår. Efter att jag sagt hejdå till Jesse & Robert gick jag ut till poolen där alla var. Badade, drack öl och inväntade mer folk. Sen på kvällen drog vi till Billys beachhouse för att fira det nya året och se fyrverkierna. Vid 12 hoppade folk ned i poolen och efter ett tag övertygade även Michaella & Hayley mig att göra detsamma, va rätt kallt, haha. Men det hade behövts sen för vi dansade loss på ovanvåningen innan vi gick hem och va helt svettiga ;D


På nyårsdagen va alla så slöa så vi kollade tv och bara tog det lugnt. en på kvällen blev det mat på billys beachhouse och "festa" men jag & Michaela va för trötta så vi drog hem ist och snart efter oss kom dem andra.

Igår var vi på dreamwotld, badade och softade, riktigt härligt men fööör mt folk. va sista public holiday igår dvs sista dagen alla är lediga. Va kaos i hela surfers med tanke på det och det fina vädret. Sen på kvällen  begav jag mig till stranden och joggade, riktigt skönt. Fick ta det lite lugnt pga förylningen men är på bättringsväg nu :D
När jag kom tillbaka drack vi vin, spelade och badade. Gick upp tidigare än alla anddra för jg va trött,ist fastnade jag framför datan ;D

Börjar faktisk bli lite trött på detta livet nu, Robert & Jesses avfärd har nog en bidragande orsak. Är trött på att bara gå hemma, vill jobba och göra något och vill prata med killarna. men antar att dem inte har ngn mottagning ute i bushen :( Funderar på att dra farmwork snart och göra ngt, komma tillbaka senare, kanske möta upp killarna i whitesundays och jobba på en annan farm i närheten. Dem pratade om att dem funderar på att hyra bil och köra runt lite i australien och frågade om jag va på, självklart är jag på.

Men får vänta några dagar till, häst eller fårfarm hade ju varit det bästa. hittat en hästfarm men där är det ridlektioner och sånt i utbyte av jobb tror jag. Men att få upp sina ridkunskapr och sen använda det att driva får på fårfarm är absolut värt tanken ;D

Jaja, får se vad som händer ;)

Jag & Dan


Chris & Jag


Simon & Hayley


Jesper, Randomgirl, Ben, RandomKille at billys


Jag  skrattar ^^


Min nyårskyss med Michaela (: bhaha


Michaela & jag röjer dansgolvet


Jag!

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Hej gumman !

Kom ihåg vad din moster lärt dig i ridkunskap, det talade du ju om för ridläraren, så gör moster!! Ha ha, jag & mamma fick skämmas lite.. Hi hi.

stallvana har du, du fick ju hjälpa mig att mocka, du & mamma var bäst på att mocka. Hi hi.

Det var en rolig tid....Basse är BÄST.

Puss & kram <3 Janet

2011-01-04 @ 10:02:53
Postat av: Mamma

Ja så kul vi egentligen hade, mocka, mysa med djuren, ranta ner i skogen, fikade ibland också och inte att förglömma JULKORTEN som vi började med i september månad hahaha.

Skämts för dig har vi ju gjort många gånger, du har aldrig varit bra på att stänga din näbb haha.

2011-01-06 @ 13:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0