He knows what he knows and he see what he see

Lite uppdatering. Änså länge är det lugnt här. Vindigt och regnskurar, men inte värre än där hemma. Sägs att cyclonen ska missa oss och att vi bara ska få kraftigt vind & regn ikväll. Mer uppdatering finner ni här http://twitter.com/cycloneupdate 

Igår var helt ok, utelivet här i airlie är väl inte det bästa. men vi har trevligt endå och jag är inte här för att festa utan för att jobba ^^ men vi gav oss ut till Phoenix och sen vidare till Paddys för att inte vilja betala  till Mama africa och köpte mat ist innan vi återvände hem.


Blev så jävla arg igår. En fransk kille i mitt rum gick runder och skrek på balkongen och kastade en groda på folk. blev så jävls förbannad så tog grodan skällde på honom och gick iväg för att lugna ned grodan innan jag släppte den fri. Varför kan inte folk bara respektera andra varelser och inse att man behandlar inte djur så, jävla idiot, bara för att ni äter grodor i ert skitland. Och hans kommentar "men dem är edå så många så skitsamma om den dör", men vi människor är oxo för många  så fcör det är det ok att vi går och dödar varandra? idiot, tänk ett steg längre även om jag inte hade lyft ett finger om man bestämde sig för att släppa en bomb över hela Asien.

Själv ska jag snart bege mig tillbaka till hostlet för att laga ngt gott, köpte färs igår så äntligen laga lite kött, såklart är det biffkött (;  åh jävlar nu är det en stor regnskur igen, beger mig in och köper en kaffe ist. haha
'Mmm... Mochakaffe med hasselnötsmak och sojamjölk (; Här är hostlet vi bor på http://www.magnums.com.au/

Då har Chelsea gjort en tattuering idag, sitt stjärntecken bakom örat och Robert ska göra sina intialer eller snarare gör dem just nu på hans arm nånstans. Är själv rät sugen. Men jag vet redan vad min nästa kommer bli och det kommer dröja 3-5 år innan jag börjar på den för  den kommer täcka nästan hela min högra arm. från axeln ned en bit från armbågen (vill inte göra ngt på ovansidan där min text är). Har fundrat på detta ett tag och jag vet moster Janet att du kommer skrika neej just nu för du hatar tatueringar på armarna. Tatueringen kommer vara ett havtema. Har en bild som kommer vara början på axeln. Har alltid velat ha en sjöjungfru nånstans och delfin. Så när jag såg denna bilden visste jsg direkt att detta is the one! (bilden finns nedan). Sjöjungfrun är en symbol för hur jag är som person, älskar havet och hade lätt kunnat leva där istället samtidigt som det visar en gemenskap, vänskap och respekt för havet och deras invånare som för mig sjöjungfrun är en symbol för. mer komme vara vågor och sköldpaddor, hajar, rocka, någon fisk och koraller längst hrla armen. Funderar på att göra den svar & vit med några enstaka saker i färg som sköldpaddan, håret på sjöjungfrun, delfinen och korallerna. Tror det ksn bli rätt coolt.

Vi fick byta rum idag igen ^^ jag bytade rum igår för dem skulle stänga vårt rum. och nu hittade vi bed bugs i vårt nya rum och blev  tvungna att flytta igen. Tack o lov för att jag organiserade alla mina kläder imorse så var bara att slänga ned kläderna i väskan. Har sån tur att fransktjejerna visade mig hur man gör för <att slippa betla 3 dollar för att tvätta. Man använder tops och sticker in i maskinen istället. Så har inte behövt betala för tvätten en enda gång vilket är jävligt skönt. Spara massa pengar på det och kan göra det på alla andra hostel som jag hamnar på. Men har lite problem med torktumlaren men hade sån tur att pga bed bugsen så fick vi 3 dollar av receptionen för torktumlaren (hög värme dödar bed bugs) så en gratis torktumling med!  här kan ni läsa mer om bed bugs http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4gglus





Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej gumman !



Skönt att cyklonen drar vidare :)



Idioter finns det överallt.. TYVÄRR.. vissa människor har ingen respekt för djur !!!! IDIOTER !!



Haha ja precis så tänkte jag när jag läste att du skulle tatuera dig på HELA armen.. MIA !!

Tänk dig för !! Jag gillar den andra du har, det räcker.. Jag vet att du älskar delfiner & havet,

kan du inte sätta den på ryggen eller någon annanstans :) Jag gillar själva tatueringen, det är ett konstverk..<3



Ja där skulle jag oxå kunna bo :) Jag & Yvonne :)

Tänk dig oss där :)vilken lycka för dig Mia.. haha

Bed bugs.. fy fan.. usch.. ihhh.. det vill jag inte ha i min säng.. jag ryser bara tanken..

Kanon att du kan tvätta gratis.. smart :)bara dom inte kommer på dig :)



Var rädd om dig & stick inåt land så fort ni hör något mer om ovädret OK !!!

Puss & kram Janet <3<3<3

2011-01-30 @ 11:07:20
Postat av: moster Janet

Jättefin bild <3<3<3

Kram Janet

2011-01-30 @ 11:10:10
Postat av: Mamma

Hej hjärtat.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för Janet skrev ALLT!!!

Du vet de som har sommarhus på Råå, de hälsar till dig och frågar om dig varenda gång jag träffar dem.

Sen upprepar jag vad Janet skrev: Stick inåt land!!!

gud nåde dig om du nonchalerar det.

Älskar dig, kramar o pussar.

2011-01-30 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0