Don't go

En fruktansvärt varm dag idag på jobbet ^^ men tiden gick fort thank god! Har varit jättevarmt helsa dagen så blev ta det lugnt vid lagunen och återhämta sig från jobbet ;D

Ja, då hr man kollat lite hur mkt pengar jag behöver för att vara i japan i 2 veckor utan att behöva oroa mig för pengarna och ha över till Thailand som verkar bli nästa destination efter Japan. Planen är att lämna Australien i mitten av Oktober och vara där till mitten av December sen bege sig till Thailand och ta semester och leva livet samt fira julafton/nyår där :) har även tänkt ta mitt dykcertifikat där (: ;åste spara ihop 40 000:- men det ä'r tp 2 månader på en farm så det är ingen fara. Har redan sagt till bossen att jag kanske kommer i juni/juli och jobbar igen och han sa att det är inga problem :)

Va en familj som addade mig precis som favorit som aupair. Mamman är hunduppfödare på schäfer och åker mkt på utställningar. Men är i fel region än vart jag vill vara men verkar bra, så får se (: hade varit kul med lite hunduppfödning igen och förmodligen fastnade hon för det på min profil ^^

Inte mkt harhänt här. Glömt säga att kanadensarnas vänner har kommit 1 par '(Ryan & Adree) och 1 tjej (Chelsea). Trevligt sällskap, umgås rätt mkt med Chelsea, vi har  planerat gå ut och äta imorgon, får se om dem andra hänger på :)

just nu sitter jag på donkan med fransyskorna och tar det lugnt. Precis tagit en mjukglass för 3 kr på donkan, det gillas (Y)

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Hej gumman !

Skönt att allt är bra förutom din jäkla förskylning, men den går nog snart över, om du sköter dig :) <3

hoppas det ordnar sig med jobbet...

Ska bli kul att se bilderna från skydivingen :)

Ha det underbart på ditt äventyr :) <3

puss & kram <3

2011-01-24 @ 10:55:58
Postat av: Mamma

Alltid jättekul när du skriver!!!

Gör nu som moster din säger, sköt om din förkylning så du blir av med den!

Tog du bilder när du hoppade hahaha iså fall ser jag framemot dem.

Var rädd om dig!!!

KRAM

2011-01-25 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0