Airlie beach

Hej alla.
Snabb uppdatering har inte så mkt tid!

Allt är bara bra. Fallskärmshoppning om 2 dagar, längtar som in i :D

Annars kollar jag aupair jobb. har 2 familjer som är intresserade men har en jag jättegärna vill ha som inte svarat än. Berättar mer om det imorgon. '

Jobbet går bara bra. Inte sett ngn giftig spindel än ;D bara 1 orm som dock är giftig, men mest killarna som ser djuren då dem går före oss. Annars har jag sett en vild känguru, wallaby och massa ödlor som är överallt (:

Nu har jag inte mer tid, måste springa till nattklubben och möta upp resterande där för gratis pizza och öl ;) see ya!

Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Hello gumman !

Det låter spännande med jobbet.. Jag håller tummarna <3

Sky diving är säkert jätte mysigt när man väl kommit upp,

då är det nog en fantastis utsikt <3, du är våglig :).

Ha det underbart så hörs vi .

Puss & kram Janet

2011-01-22 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0