Valentines day

helgen var GAAALET! Så jävla skoj.

Jobbade till 12 i lördes sen hem, sova och börja dricka och fixa sig. Vid 6-7 tiden kom Elina och hämtade mig´och vi körde till lägenheterna där Stephen bor och Jesse & Bob med Nora & Megan. Alla från jobbet var utspridda å dessa 2 lägenheter! Riktigt skoj sen vid 10 drog jag, Adree, Nora & Ryan till oss för att hämta lite saker och möta upp dem andra i stan. Sjukt skadat, Jag & Elina började sjunga (snarare skrika) på väg till bilen. Våra sånger var "jag vill vara din magaretha" och "små grodorna (ink dans) " hah, Nora, Ryan & Adree fattade inget och va nog lite chockade av Svenskarnas stämning, haha!

Stöttepå Karl inne i stan med  hans kompisar så blev Paddy's en snabbis och dansa loss med Elina. en mötte vi jupp dem andra på phoenix, så jäkla skadat! alla från jobb va på dansgolvet och ägde! haha, skitkul! Ja sen blev det lite muck med vakter och tappa bort Ryan och lite annat, haha. orkar inte beätta mer men bilder kommer och rolig kväll (Y)

alla hjärtans dag idag! haha och jag är själv i Australien medans min Älskling är i Sverige (förmodligen jobbar som vanligt, haha). HAha awe, hittade ett svar på mitt ejl till Robin på facebook, gullunge:'

"Hi my love! would you like to be my valentine ? i miss you like the birds misses the the calm breeze on a summer morning, and the the suns misses the moon even thou they are miles from each other they will always know that without each other there would be lovers moon nor no romantic summer morning, so please be my valentine so we can have a lovers moon and romantic morning with just each other even thou we are miles away from each other we always know know that we each other and we will do until the end of time, until the sun and moon meets for one last day ♥"


Ryan & Adree är på middag just nu och karl jobbar till torsdag så själv hemma i huset. Men klagar inte, är faktisk glad över det. Har varir Mia-kväll ist :D Laddat upp med Ett glas rött, Kinamat, donuts & godis samt film.

Ska se The Cove, kommer kännas märkligt. Har inte sett filmen sen jag var i Sverige och nu kommer jag känna igen alla platser i filmen.


Kinamat: Wokade grönsaker och räkor med sötsursås :) och räkchips, dem godaste jag ätit!



kokosnötchoklad! Hallongodis (dem godaste, ska skicka hem till familjen) och donuts :D


Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej party girl :))



Verkar varit en kul helg :)Kul att du har fått så fina vänner....

Fin dikt <3

Gott vin,god mat & GODIS... Me like it...hahaha...fast inte så nyttigt..men vad fan.. ibland får man unna sig :)))

Ha det så gott gumman..

Puuss <3

2011-02-14 @ 14:41:07
Postat av: Mamma

Hej på dig festprissen, jäklar vad gott det såg ut mums mums dregel.

Härligt att du har så fina vänner, skönt för en annan också att veta.

Väldigt fint skrivet, det jag fattade i alla fall hahaha, han är ju för go.

Var rädd om dig hjärtat.

2011-02-14 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0