Doctor Jones jones call me doctor Jones.



Lagom trött man är! och bara 9 på kvällen här. Sängen snart!

Igår kom Megan (en ny tjej från samma stad som resten av kanadensarna), Jesse & Robert hit. Vi simmade i poolen, drog till shopcentet och köpte choklad & jobbhatt. Min gamla hatt är så sänder, behövde en ny, hittade en för 7 dollar så klagar inte (:

Brände mig rejällt på magen och ryggen i lördes så Karl retade mig sina sista tikmmar i huset innan han drog till jobb. Han ska vara borta och jobba fram till torsdag natt. Han och killen som äger huset jobbar med mineralgruvor, rätt feta pengar i det! Dominic (killen som äger huset) har en fet båt, 2 feta bilar, fyrhjuling, 1 liten båt och detta härliga huset!

Min aupairfamilj från Perth ringde idag, men borstade tänderna så hörde inte. Men skickade ett textsms så hon ska ringa imorgon istället. Ser fram emot det :) förhoppningsvis går det bra och jag får jobbet (:

Idag fyllde Megan 20. Så vi har grillat och käkat tårta. En riktig trevlig kväll. 
HAhaha, när jag gick till affären idag kom där en kille förbicyklandes och vände sig om och sa på engelska "är det inte varmt idag" och jag bara "yes it's'". Sen när jag kommer fram till affären och står vid brödet vänder sig en kille om och bara "Du klarade dig hit". Visade sig vara samma kille, hahaha, snacka om störd kille! 



 


Min nyinköpta klänning (ser inte framsidan så bra som är så läcker! så tar en bild imorgon med den på)



Vår trädgård med poolen




'
'Utegård med grill och möbler
''

Firar Megans födelsedag med grilla och tårta.
(Megan, Adree, Ryan, Bob & Jesse)


Groda på vår vägg


2 Geckoödlar på vår lampa.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Vad är det för hus ni bor i? Samma som det vid orkanen? Härlig trädgård, ja urmysig faktiskt. Bilderna med ödlorna o grodan tyckte jag var kul.

Klänningen var snygg men fattade inte snörena längst ner hahaha. Sen avslutar jag med en förmaning, PASSA dig för solen där nere, den är farlig!!!

KRAMAR i mängder.

2011-02-07 @ 18:02:21
Postat av: moster Janet

Hej Gumman !



Du ser ut att bo jättefint :) Vilken härlig pool.

Ja, lyssna på mamma ... Ta det lugnt med solen..

Din klänning ser jättefin ut.. ska bli kul att få se den på <3

Jag vill oxå bli medlem i Sea Sheperds :)Vill du hjälpa mig oxå :)



Många pussar & kramar Janet

2011-02-09 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0