I can't believe he's so trusting

Till att börja med, Mamma & Moster, jag svär så mkt jag vill i denna bloggen för det är min blogg, end of story!

Janet: jag fick HIF-trosorna men sparade dem til jag kom hem, men hade gärna haft ett par här med!

Och har tappat min mobil, men får nytt nummer endå av familjen, köper ny mobil´i surfers så får ni numret sen, danke!


Så, lite saker har hänt. Bokat flyg till surfers, drar imorgon (fredag), 12.10 från Hamiliton Island. Ska bo hos mina gamla grannar, haha, detta kommer bli kul, mina härliga killar, ska slåss om en säng där (;  Ska vara där till öndag då jag lämnar brisbane runt 8 på morgonen och landar 12.05 i Perth där familjen hämtar upp mig :) oh, det ska bli så kul, längtar jättemkt! en hel helg med mitt galna partygäng sen Perth och träffa barnen.

Mamman ringde mig i förigår och hon undrade om jag skulle vara här innan nästa fredag, vilket jag kommer. Hon berättade att hela familjen ska ta båten ut till en liten ö och vara där till måndag. Hennes kompisar ska oxo med och kanske deras amerikanska nanny i min ålder. Hon ville att jag skulle med och lära känna familjen och barnen innan jag börjar jobba på riktigt. Samt att barnvakten ska berätta och introducera mig till vardagssysslorna under veckan och att det är en chans att undersöka staden lite.

Pratade även med mannen från Byron Bay för sea shepherd, han som kände igen mig. Han gav mig en email till 'en kille som jobbar för sea shepherd i Perth. Så ska göra volontärjobb i Perth för sea shepherd dem dagar jag kan  (:

'Idag drog jag in till stan en runda för att köpa min biljett till hamiliton island. Går in i en sån typiskt sjätte sinnet affär - Älskade det! har världens snyggaste ringar där och hittade ett jättefint armband - tänkte på dig moster Janet! sj'älv kunde jag inte motstå ett armband för 400:- som bara är så typisk mig!

Ikväll kom Jesse & Megan, vi kollade eurotrip, skrattade asmkt och krände massa. Min sista kväll här. kan inte fatta det. har varit här i snart 7 veckor och ska lämna denna vackra plats.. men jag kommer nog allt tillbaka innan japan (; men längtar som sagt jättemkt till surfers, storstads livet, ny kokosnötlotion och mina kontaktlinser + svenska godis, Yumi!

Nä, sängen nu efter packat lite av det sista, natti!


Det fina armbandet!


Mitt armband - i'm in love!


Entren till strandstigen i Airlie


Snäckor jag samlat på mig från Airlie x)


Sunset

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du goa tjejen som svär som....hahaha

Hoppas att du får roligt i Surfers och det sen blir bra hos familjen, låter trevligt. Vad får du i lön där?

Ditt telenummer vill jag ha så fort du får det för det tycker jag känns bra!!!

Jättesnygga armband bägge två, förstår att du köpte det som du tycker är din stil och det är det ju verkligen och det andra tycker jag också ser ut som Janets.

Hur är det med snäckor, får man föra ut de ur landet? För i så fall får du gärna skicka hem några, tror mormor också skulle vilja ha hon är ju glad för sånt.

Kraaaamar o pusssar i massor svordomsmaja.



2011-02-24 @ 19:01:21
URL: http://[email protected]
Postat av: moster Janet

Okej då... svär så mkt du vill.. haha..

Armbanden är skitsnygga.. Jag förstår dig Mia haha

Jag undrar om du får ta med snäckorna hem... tror inte det.. det kan bli jätte höga böter...

Det måste du ta reda på....

Stefan ska kolla det med trosorna :)



Nä nu ska jag läsa senaste inslaget på din blogg,,

jag har arbetat hela helgen..



Puss & kram <3

2011-02-27 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0