Things can happen in a mystic way

Mamma: Ja det är samma hus som vi bor i nu som vid orkanen

Janet: Jag kommer behöva lite saker sen ^^

Igår efter jobb gick jag & Adree till affären, haha, tur folk inte var med oss, vi stod och dreglade över kakorna & glassen xD haha, såna freaks vi är xD

Men det bästa var när vi gick hem från affären och vi passerar en buske med massa klängväxter (Vine som vi säger). På jobbet tar vi av massa sån från buskarna för det är som ogräs. Passerar buskarna och detta händer:

Adree ser busken och säger högt:
"Kolla så mkt vine det är på den jävla busken"
Och jag börjar asgarva och säger:
"Ja, hur kul hade det inte varit om vi stannat och slitit av det"

och sen när vi passerar busken reser sig ägaren upp som satt gömd bakom busken och jag & Adree dör av skratt och passerar trädgården väldigt snabbt ^^


Idag stannade jag hemma från jobb. min hals och mage gjorde ont :/ men bättre nu och ska jobba imorgon.

Pratade med familjen idag. låter jättebra och ska få svar senare inom ddem närmsta dagarna om svar då hon vill diskutera med sin man med :) men håller tummarna!


Klänningen :)



Kommentarer
Postat av: moster Janet

Hej Gumman !



Säg bara till om det är ngt du vill ha..:)

Ni är nog lite arbetsskadade hahaha :)

Din klänning är JÄTTEFIN.. den klär dig..<3

snyggt nu när du är så brun <3

Hoppas det ordnar sig med familjen :)



Puss & kram <3

2011-02-10 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0