Julfest och middag

I Onsdes hade vi julfest och smygpremiär på vår pjäs! Så pjäs sen hade vi hättefin middag med vin, öl osv och massa jullekar för både barn och vuxna. Sen hade vi julklappsutdelning, är jättenöjd med mina. fick 2 kjol/klänningar en i leopardmönster och en i röd med vita blommor. samt en grön scarfs, rosa vattenflaska och en liten blå sammetsplånbok. Blev en jättelyckad kväll och hade jättetrevligt. stupade i säng vid 1-tiden ^^


Igår var kontoret rätt tomt. bara några få själar var på kontoret. Så jag hjälpte till lite sen tog jag stranden 1h. är jättefint väder hela denna veckan. klarblå himmel och varmt. Efter helgen blir det mkt sol för min del. jobba upp brännan, knappt varit på stranden än. Måste snorkla lite med nån dag :)

På kvällen hoppade jag, Trevor & Hayley middagen och pjäsen. vi begav oss till hotellet på andra sidan gatan för en öl. sen bestämde vi oss för att ta oss till Puerto galera. Så efter 20 min tricycel tur var vi framme vid en mexikansk resturang. Beställde in en stor kanna shotar. Sandy  Angelica hade dött! inte en vi har där hemma utan en sån stor man vattnat blommorna i! haha. Var jättegod mat, ska lätt äta där fler gånger jag är i puerto, vilket blir snart. då jag planerat att göra 1-2 dyk i Puerto Galera och dykskolan jag tänkt åka ut med äger även mexikanska resturangen (:

Efter mkt shotande, ätande och skratt tog vi oss hemåt igen och jäkla vilken fart det gick. Den chauffören va självmordsbenägen. haha helt livsfarligt, visste inte om det var alkoholén om gjorde det eller inte. Så när vi hoppade av och jag sa jävla vilken tur, helt galet, Trevor svarade "ok, bra, det var inte bara jag som tyckte det då" haha.

Efter det såg vi ensam hemma i -trevors rum men alla däckade halvägs in i filmen. Så jag och Hayley gick ned till hennes rum och gick och la oss.

Idag har vi gjort lite julpyssel och jag och ida ska in till Puerto Galera för att köpa hem fisk till Lars till julmiddagen imorgon. Sen flyttar jag in på Stairway under helgen. Vi ska ha Harry Potter maraton om jag inte redan nämnt det? haha och pjäsen! så jag är huvudfotograf istället. så jag springer upp och ned från scenen när jag inte är med för att filma och fota ^^


Och till mamma & pappa! Pappa du kan ha din juleskinka så länge den är ekologisk och jag gör min egna tofuvariant ;) samt mamma! herregud! du om någon borde veta efter alla våra julgräl om jansson att jag spenderar inte jul hos någon som inte har jansson på mitt sätt! jansson är den viktigaste rätten på bordet. Och det finns jättegoda veganska jansson. Faktum är att nästa jul ska jag på vegansk julbord i malmö genom djurrättsalliansen, ni 2 och brossan borde joina mig för att få försmak hur vårt julbord kommer se ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0