is it comfort is it fear, draw a line and watch it disappear

Hej igen
så jag glömde bort att berätta vart jag bor och hur jag lever. Jag bor som sagt nere i byn White beach, 5-10 min promenad från Stairway. Jag bor hos Pedro "Peter" och hans fru samt deras 3 underbara barn. Det är väldigt enkelt boende. Jag bor i ett enkelt rum med en dubbelsäng. Jag trivs bra, inte något avancerat. Huset är väldig enkelt med, ett litet kök, en toa utan dusch (hinkdusch xD ), 2 sovrum, ett där föräldrarna sover och 1 där barnen sover. Väldigt enkelt men jag gillar det, im living the philippine-style ;D

Igår (söndag) is my day off. Så jag och flickorna (Paula & Patricia) gick till stranden och lekte där. Man känner verkligen att folk undrar vad jag gör med 2 filippinflickor, men jag säger bara enkelt at det r mina systrar vilket dem köper direkt ^^ förmodligen för det är vanligt att se vita män med filippinkvinnor.

Efter stranden gick vi tillbaks til hemmet och åt för att sedan relaxa ett tag. Sen ville Paula att jag skulle följa med till kyrkan med henne & Patricia. Så det gjorde vi, wow, glömt hur uttråkad jag blir i kyrkor, haha, men jaja, bara att stå ut ^^  efter det kollade vi avatar på min laptop, kom bara halvvägs så ska fortsätta idag. Jag älskar verkligen den filmen!











Kommentarer
Postat av: mamma

Precis vad jag undrade över, hur du bor och hur du har det mm tack för det gumman, pappa hälsar. KRAM

2011-12-12 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0