Uppd. Parkes

Fasiken vad dålig man är på att uppdatera. Men nu kmr en liten uppdatering.

Trädplanteringstiden är över. Slutade i Torsdes (en dag tidigare), jorden var skit och jg fick ont i min lårmuskel efter dem tunga lådorns. så nä, nu är det över ;)


Förra helgen blev det fetefest!
Fredagen blev jag & Ellinor lite smått fulla, slutade med att vi gick till killnarnas hotel för att se om vi kunde hitta vilket rum alla bodde i. Slutade med att jag öppnade en hoteldörr och där fann vi killarna från Chile & Cloud (Korean), haah, dem sa vilket nummer Kenny '& Hseyin bodde i. drog oss dit och överaskade dem. sen slutade det med att alla var i deras rum och pratade och drack ^^ Efter det drog jag & Elli till fransmännen rum och nördade där ett tag innan vi gick hem.

På lördagen drog Jag, Ellinor och fransmännen drog ut. eller ja, vi blev fulla på vårt hotel sen tog det hundra år till nattkluben som är 2 minuter bort för vi va om sagt rätt packade. haha! sen va Cyp för full för att komma in på nattklubben, haha, så vi vände hemåt till vårt hotel igen. Ja, sen spenderade Cyp resten av kvällen på toan, och ja resten av dagen därpå (söndagen) med på toan, haha, så jäkla full!
Men kul som fan hade vi!

På söndagen blev det en öl på dem andras hotel med resten av Crewet och med Red (andra crewets supervisor). Sen drog ja & Ellinor och mös för oss själva, haha.

Annars har det varit jobb denna veckan, dock rätt kul, hade dött utan franskarna & Hseyin! riktigt kul på jobbet kan vi ha ibland, haha! 

I tisdes flyttade andra crewet (Ellinors crew då hon bytade crew förra veckan) till vårt hotel. självklart får jag Red, deras supervisor som granne. En korean som älskar svenska tjejer, slutar med att han besöker mitt rum i bara kalsonger, hah, så trög, han är alltid full med! den bästa supervisorern ever!


I lördes hade det andra crewet (ellinors crew) ledigt, så utgång! Fett med utgång på nattklubben! Jag, Ellinor, Red, Jordan, Mike & Jayhoe förfestade på vårt hotel, sen lagom packade drog vi till mitt crews hotel för att hämta upp Hseyin & Cyprien. Denna gången kom alla in på nattklubben, haha, inte ngt för full (; Rätt sweet dansklubb för att vara ute i typ ingenstans, haha. 2 dansgolv, rätt mkt folk och goé dansmusik ;) Blev galet som vanligt, haha, trädplanterarna öser på dansgolvet och baren, haha! vid 2 gick vi hemåt till vårt hotel, Ellinor försökte förföra den nya australiensaren, dock lite för packad, haha. Sen hamnade cyprien i mitt rum till halv 4 på morgonen vilket skapade rykten från Kennie dagen därpå när dem arbetade, jodå, här drar vi förhastade slutsatser. Sammanfattning är att det blev en riktigt lyckad kväll och några roliga händelser som inte kmr tas upp här, haha.

I går var det lugnt, bokade biljett till Bali och packade. Mitt gamla crew hade måndagen av så jag & Arvo gick bort till pöjkarna på kvällen. Först tv i fransmännens rum sen snack och brottning i Chilekillarnas rum. Kommer sakna Hseyin rätt mkt, så jäkla fula mot varandra hela tiden, men kul har vi (: 'Och Ellinor, henne kmr jag sakna fett, hoppas hon får några nya roliga tjejer i crewet snart!

*Jag & Ellinor "Kryckan" förra fredagen!



Jag & Hseyin förra fredagen



Cyprien i min jacka ^^


Förra lördagen


Våldgästade en bil (;


Cyp & Kevin i min säng, ngt halvdöd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0