Dubbo

Donkan med Ellinor! 1 ½ vecka i Dubbo nu, skittråkigt jobb men vad fan det går. Folket och chefen är roliga och gör att man trivs, sen att man har Ellinor som är svensk med (; precis varit på harvey norman, jag köpt ny ipo 8gb och Elli en ny kameraa, så nu har vi att leka med ikväll ;D

På onsdag eller torsdag flyttar vi till Parkes för att (iaf jag) jobba där i 3 veckor. Sen Sydney babe och träffa Chris & Marita ;)

Inte mkt som sker nu när man jobbar hela dagarna. Igår gjorde jag bakpotatis, creme fraiche dipp, stekta grönsaker och sojakorv, goaste middagen på flera veckor, fy fan vad gott cet var. Sen gjorde jag & Elli vitlöksbröd och fetaost trianglar (typ ´wienerbröddeg med fetaoast i ugnen). Lagom feta var vi, haha. Sen blev det film med resten av folket (: lyckad kväll, jag och elli fick skrattanfall på en sak och ingen fattade såklart dp det var på svenska, men sjukt kul. Vi har kommit på ett nytt svärord med, Fladderkuk, ja mamma, jag vet, du blr lte arg nu (;

Nä uppdatera fb sen jobb imorgon (: kan inte bärga mig till bob barker, bali, malaysia och thailand ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

JA, så rätt så!!!!!!!!!!

KRAM

2011-08-08 @ 18:56:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Gunilla

Hör av dig till mig på fejjan eller sms snarast darrling :)

2011-08-15 @ 22:06:58
URL: http://www.honeypajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0