never gonna get too far away from the music

Igår fick vi äntligen regn! har varit riktigt torrt och vattennivån är väldigt låg! 
Igår hade jag griffin från 08.00-16.00 sen dem andra busfröna till 18.00. Fick mitt paket från mamma igår! äntligen, har tydligen varit i tullens undersökning nog därför det tog ett tag. men inget har tagits ifrån och allt var bra (: ´Va rätt kallt igår! i onsdes var det riktigt varmt oh kallt igår när regnet kom. Var som en kall sommarnatt eller en varm höstdag, var runt 15 grader, haha, fick veta att det va lika kallt som en vinterdag! jag bara skrattade, kan leva med en sån vinter (Y) Vi fick äntligen glassbilen till vår gata och barnen fick för första gången glass från glassbilen ;D Är precis som hemma en lten melodi men dem har bara så man kan köpa 1 glass och det är mjukglass inte som hemma, hemma är bättre ;)


Ibland när man pratar med vissa m'änniskor saknar man hem lite extra mkt som med Billy, Henke, Sara, Alex (längtar till hennes oh min whiskyutgång, galet som alltid ;) och Sandy (även om hon inte är hemma xD) Gillar det väldigt mkt här men klart man får hemlängtan ibland hem till sina vänner, Helsingborg och speciellt den som betyder mest Gaston ♥ Min hund är faktisk mest saknad, längtar tills jag får smeka hans lena inneröra, pussa han på nosen, jaga och busa med honom, ha han lös när vi går långa promenader och myser, ta med han till Mezo när man fikar med kompisar och dela grädde med honom, haha, jag vet, jag är verkligen kär i min hund. Men han är min älskling som förgyllar varje dag i mitt liv. Och ja jag saknar Pajas som alltid får en att skratta för han är så jävla blåst den hunden. Samt Jacko som jag delade säng med nästan varje natt. hitills har jag lät mig mkt om mig själv och jag har lärt mig att uppskatta det jag har hemma med djuren och kompisarna och alla underbara minnen :)

Idag ska vi gå och se Madison uppträda i ngn dansföreställning 14.30. Är egentligen ledig idag men har fått hoppa in i eftermiddag, men så det är när pappan är borta i 2 veckor nu :) dock hade jag inte planer för idag ändå. Imorgon får vi se. 'Har börjat prata med en tjej från Norge så kanske blir film med henne och kanske några fler, vi får se, haha. På söndag är det Sea shepherd stall i Fremantle. Samla in pengar till Steve Irwin besättningen för mat. Ska även köpa mammas & Janets tröja då dem inte finns i strl M på webshopen. 

Åh lördag imorgon, kan knappt vänta att få äta lite godis igen ;) måste hitta mörk choklad med nötter :/
 

Mitt paketinnehåll (;

4 påsar salta nappar, 2 påsar djungelvrål, 2 påsar bilar, min Ipod, min hårinpackning från frisören & navelpiercingar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att paketet var giltigt och kom fram, jag o killen på posten stod och diskutera vad vi skulle skriva som innehåll och var osäkra när vi till slut bestämde oss.

Kul att du i allafall saknar Gaston här i Påarp hahaha

KRAAAAM

2011-04-08 @ 16:32:45
Postat av: Billy

HAHAHA du hade ju slutat äta djungelvrål sist vi pratade om det :)

2011-04-08 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0