You never know

Helgen har varit rätt fartfull ;D

Fredagen drog jag ned söderut till Kristin (en norsk au-pair). Blev en liten hemmafest med några snorungar, haha, så nä, vi va där högst 1h men det räckte för att dricka upp min flaska vin xD sen drog vi med hennes granne hemåt, först stranden ^^ och sen hans hus. Spelade lite spel och tog det lugnt bara innan vi gick och la oss.

På lördagen åkte jag hem, tog en dusch och fixade lite. Sen på kvälle mötte jag upp Kristin inne i Perth. Hon har flyttat närmare mig nu och tar hand om en kille med autism. hon ade dock glömt sitt pass så vi tog vår alkohol ned till Northbridge och satte oss på ett par trappor och drack. Haha, drack knappt ngt för vi blev hela tiden avbrutna av folk som skulle prata med oss ^^ vid 2.15 tog vi oss till freo för att byta buss där till mitt hus. tr'äffade 2 trevliga killar på bussen, en av killarna har jobbat som volontär för greenpeace i nya zealand så det va rätt mkt vårt samtalsämne ^^

Igår drog jag till Fremantle för lite shopping, hittade en klänning till mamma men inte säker på om hon kommer gilla den så köpte inte den ^^ men ska endå dit där om 2 veckor igen. Det är Fremantle Street Festival lördag-tisdag. dvs massa gator avstängda med massa olika uppträdanden, fantastiskt, ingen marknad eller sånt utan  bara gatuppträdande. Så staden va fullsmockad och jag älskar det, är som fjärilar i magen när mjag kommer till Fremantle, älskar denna staden! Mötte upp 'Buddy & hans kompisar på Beergarden. Blev öl och en trevlig eftermiddag. Sen gick han och hans tjejkompis och åt och jag mest halvsov i hans knä, haha, så jäkla trött efter helgen. Buddy är absolut inget pojkvänsmaterial utseendemässigt men han har en härlig personlighet och vi klickar bara + att han ger världens bästa massage! en snabb kram slutar med en 5 minuter lång kram när han börjar göra sina saker på ens rygg och axlar, man smälter. Vid 6 tiden gick vi, eller ja han cruisade på sin skateboard och jag gick bredvid och bråkade med honom. Jag missade dock bussen så vi gick mot hans lägenhet ist för att få tiden att gå pratade om allt möjligt, han åker till Bali imorgon och är borta 1 månad :( lyllos! han ska bara surfa i en hel månad, inte alls avis eller så :O har dock övertalat han att komma med mig till Bali i oktober om jag drar ;D

Kollade The Blind Side i söndes, en riktigt bra verklighetsbaserad film med Sandra Bullock som fick mig att gråta! Sen idag blev det Dear John som visades på tv:n, älskar den filmen, så vacker, hjärtskärande och huvudpersonerna är 2 skådespelare jag gillar. Jag älskar Amanda Seyfrieds naturliga vackra look och hon är en riktigt bra skådespelerska. samt att Channing Tatum är en av dem hetaste ever och han gör en bra roll i denna filmen :)

Idag vaknade man upp sjuk, har känt det på mig sen söndes, aptiten har varit nere och idag kom illamåendet. kan typ bara äta 3-5 skedar av ngt sen känner jag mig mätt och får ont i magen :/ inte bättre av att internet la av i söndes och varit nere sen dess så jag har fått ladda upp mitt usb-internet för att få lite internet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0