Lovely

familjen har flytt lägret och är ute från huset. En nöjd Mia ligger nedkrypen i sängen med ett glas rött och sin Gastontröja ♥ helgen ska vara bra väder, imorgon 31 grader, jag ska ligga i poolen och sola (; Sen  utgång på kvällarna. Kristin är i Fremantle och festar och jag vill med men sista bussen hem går 11.15, seri, ngt irriterande!

Idag efter familjen drog blev det Powewalk blandat med en lten joggning, konditionen har blivit bättre thank god :) Sen blev det sweet chili omelett med sallad, tomat, avokado och morötter =)

Kollar just nu en spännande dokumentär om Michael Jackson och hans liv med sin chimpans Bubbles. Älskar att jag hr alla djurkanaler, kommer upp massa nytt intressant i maj :D Nu är det Wildlife Rescue Africa!  Mamma kan verkligen rekomendera discovery & animal planet till dig!



Senaste inköpen från söndes!

Vristband till brodern, köpte liknande till mig med (:




Köpte även denna mysiga tjockkoftan med luva från festivalen


En byxdress, dvs nedandelen är shorts, köpa ett snyggt skärp till den i helgen (:


Nya armband till mig


Vi hade hantverkare här i tisdes så Griffin kunde inte ta middagssleep i sitt rum istället fick jag hämta ned han och ha han sovandes i soffan hos mig, haha, urgullig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad jättesnygga armband o vristband!!! och koftan sen, skitsnygg!!! Byxdressen är också jättefin!

Så söt han är lillkillen <3

Animalpl o discov. har vi haft tidigare de är jättebra men de tog bort det från tv-utb. och gjorde dem till betalkanal så vi skiter i det.

Ha det så bra och var rädd om dig hjärtat.

2011-04-21 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0