Lilla Lady

Så vad sägs om hemkomst Augusti/september detta året? ;)

Har börjat känna mig rätt klar med Australien nu men behöver ytterligare 1½månads arbete på farm för att kunna ansöka till ett andra års visum. för jag funderar på att komma tillbaka nästa år under några månader för att jobba och göra lite andra saker. men just nu känner jag för att jag vill komma hem snart :)

Planen var att jobba i augusti men så frågade jag mig själv varför? jo för att ha pengar till kameran och till taiji. Men det finns en stor chans att vi inte kommeer kunna gå tillbaka pga all skit som hänt där. Och pengar till kameran har jag redan undanstoppade hemma. Så why not åka hem efter farmjobbet och börja jobba hemma ist och reda ut mina tankar ang nästa steg med sea shepherd och annat jag har på gång.

Planen nu är att korta ned min au-pair tid 1 månad. om jag har tur kanske volontärarbetet på Kanyana wildlife kan räknas som farmjobb (ska ringa imorgon och kolla) annars kan jag förhoppningsvis hitta ett fårjobb. Annars finns det hundratals andra farmjobb ^^ åka upp till monkey/exmouth i början av juni för att sen börja arbeta. 1-2 veckors semester på Bali eller Thailand som sista hållplats innan jg åker hem. japp japp (;

Nä nu mår jag för illa & huvudet dunkar. läggdags!'


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem hjärtat!!!

2011-04-26 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0