Bali or Malaysia?


Så då är familjen hemkommen, trevligt med att inte vara ensam i huset, lite ensamt efter några dagar och uttråkande. Men jag är frisk igen tack o lov, igång med träningen igen :) blev dock mjustart idag för Madison följde med på min runda och hon orkade inte hålla upp tempot på sin sparkcykel när jag sprang. Så blev mer en avslappnad promenad, men det var skönt och dottern kan inte sluta prata, haha xD

Sitter och bestämmer mig för vart jag ska spendera mina sista 2 veckor innan jag åker hem. Innan var det tänkt thailan men fel säsong för det, tar det nästa gång ist :) så valen var Malaysia och Bali. well efter kollande av biljetter kom jag fram till att det är billigare att åka från australien till Malaysia sen till Bali och sen hem äm var det är från att åka från Australien till Malaysia och hem. Så självklart blir det både Bali & Malaysia ;) dvs 6500 är klumpsumman som jag räknat mer på än vad det egentligen kostar (just ifall att) i flygkostnad ;D och Bali & Malaysia är 2 väldigt billiga länder som det ska bli najs :D mkt shopping ;) 

'
Imorgon har jag småkidsen hela dagen med mamman och själv på kvällen. Vi ska mysa i min dubbelsäng, äta popcorn och kolla Landet För Längesen ;)

På söndag ska jag med Gerry till Kanyana Wildlife öppet hus dag :D ska bli skitkul, längtar jättemkt att se vad det är för ställe och träffa personalen :)


Valparna och bild på mormor med hennes valp :)


Kommentarer
Postat av: Saaandy

aweee vilken liten plutt, så söt :D!

2011-04-30 @ 05:25:24
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0