A Wonderful Day

Åh vad jag älskar denna dagen!

Gick till stranden och mys i det sköna vädret. man känner verkligen att det är vinter nu, bara 23 grader :( men vi har åtminstonde fint väder igen och inte massa regn som i början av veckan. Nästa vecka ska bli fint och mamman funderar på att ta ned mig och barnen till huset neråt söder nästa helg :)

Hittade ett litet gömställe att breda ut sig, endast några få som passerade med sina hundar. ¨Men fin utsikt med Perth och massa segelbåtar. På vägen hem gick jag längs strandkanten och njöt i stora drag. Kommer missa Perth jättemkt, älskar den fina utsikten över sjön och stranden med sina små gömda guldpärlor att sola!

Efter några timmar gick jag hem, hämtade kameran sen gick jag och fotade lite innan solen gick ned (:

Ikväll har vi gäster oxh en hel drös med ungar vill säga från 6mån till 6 år ^^ ena pappan är brandman, en riktig heting det kan jag säga! vi har gjort pizza och ungarna springer ut och in från mitt rum (dem var här nyligen och klockan är 11!!!!).

Imorgon blir det som sagt Kanyana! Gerry hämtar upp mig 9.30. Nä sängen snart, lite mer tv bara.

Igår gjorde jag cupcakes och negerbollar (mamman älskar negerbollarna). hade inte tillräckligt med florsocker hemma så glasyren blev lite rinnig ^^

cupcakes



Stranden


Manet

















Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Vinter o 23grader hahahaha ja du milde.

Älskar dina bilder.

Ha nu en jättefin dag imorgon (söndag) så får du berätta sen hur det var.

Älskar dig!!!

2011-04-30 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0