Happy juice up in my system, let's keep it hot bartender

Äntligen måndag typ, vila upp sig lite. Precis kommit hem från olympia, mina arbetskamrater är dem roligaste! så skadade vi blir när vi jobbar xP Men kul har vi =)

I fredes blev det utgång, bulls, utposten och till sist ngn klubb vi inte varit på innan. Helt skadat kul hade vi åt alla människor. Jag & Sandy skrattade ihjäl oss så fort den skummaste sliskigaste vita MJ-wannabe skulle dansa till alla MJ-låtar. Killen kunde inte dansa, endå skulle han upp och dansa så fort en MJ-låt spelades, haha! Sandy och jag mimade hjälp hela tiden åt varandra när han började dansa med oss, haha! Nej flippad kväll spec. killen som inte kan ragga, herregud! sen hade vi gubben jag började gräla lite med efter att han blivit utslängd, ngt full man, ahaah! Sen vid 3 drog Sandy taxi hem och jag en till Robin. Bäddar ned mig i soffan under täcket så kommer smarthuvet "vi drar till max" bara klä på sig och hoppa in i bilen. Det är tur vi e störda så vi kan underhålla varandra den största tiden med att flippa. Sen vid 5-halv 6 satte vi på en film fast jag somnade direkt som alltid x)

Lördagen fyllde Ted 21 så på kvällen drog jag & Sandy in till stan för att träffa upp killarna sen på tivvan. Men innan det drog vi till Bulls och shotade med Daniella & hennes kompis. Sen kom Kennie och han & jag tog en biljardrunda, vann första och förlorade andra så blev jämt ^^ men alltid trevligt att umgås med folk man inte träffar varje dag (:
Efter bulls ble det tivvan vid 1-halv 2. dansa loss där till 4, sen kom Robin och hämtade mig.

Söndagen blev lugn. Såg filmen The last song, helt ok film, absolut sevärd. Blev lite chockad över att den påminde lite om en bok jag precis läst (Huset vid havet -Mary Alice Monroe). Sen på kvällen drog jag till Robin och tog det lugnt (:

Idag har även varit lugn, bara jobbat nu ikväll och ligger nu i sängen och kollar Lite sällskap med hundarna (:

dagens outfit, Mössa-lindex, Halsduk, tjocktröja + klänning - carlings, Jacka- HM Divided Exclusive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0