gdkd

då är äntligen internet på sin plats igen :D

Fast min facebook nördar sönder så har jätteproblem att lägga upp bilder, ihhh!

Helgen har varit super!

I Torsdes var jag och fikade med Nima, mys! saknat honom så mkt! Pratade om allt möjligt, love hans lejonmann, haha, jäkla hår (;

Sen vid 10 lämnade jag espresso house för att möta upp Robin. Söt han är, ringer under dagen och frågar om jag vill äta ute, trött som jag är efter jobb bestämde vi oss för att ta med oss hem och han "Ja, jag tänkte vi kunde äta kinamat för jag vet hur mkt du tycker om det", gullunge (: Sen fetta vi oss i soffan framför tv:n.

Sen är man typ arbetslös med! Företaget har tagit "paus" för att reparera och flytta the business in till stan. Jag klagar inte direkt, har så mkt annat på gång nu endå, körkortet för fullt nu, sen snart 1 veckas semester i stugan där det blir köra heeela tiden, shääätbra!

I lördes hade jag min 20-årsfest, skitskoj, blev riktigt jävla lyckad! Tack för alla fina saker och för att ni kom!
Älskar min granne "Ja vart är han nu den berömde Robin" men kul iaf, nu har alla vänner fått ett ansikte på honom x)

Söndagen spenderades i sängen med Sandy, käkade, gick en runda sen däcka i min säng framför en film (Dear John). 

Idag lagade man pannkakor åt Robin & mig till frukost. Herregud, nyinflyttad "ungkarlslya", det funkar inte, knappt några köksredsap och ingredienser, haha.
Resten av dagen nördade vi framför datorerna och tv sen drog vi ned på stan. Åt på haket, mys, gillar att han är lika störd som en själv, ingen annan kille jg träffat kan tåla min råa humor förutom han. Så härligt att jag bara "ta på dig kepsen, man skäms över att gå med dig" samtidigt som han kan hålla på och säga "tjockisen, sluta ät, du blir så stor då, kolla bara magen och låren" sen bryter vi ut i skratt, love it! Äntligen någon som inte tar åt sig allt personligt!

Så förlorade HIF mot malmö, ah, va fan hände, vart gick ddet fel :/ nä inget kul alls och nu är man serietvåa, för helvete!
Får trösta mig med att snart pussa ihjäl min man som ligger i sängen. Gaston ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0