Something on my mind

Ibland undrar jag vad mina grannar sysslar med. 3 på natten kan dem lätt slå i väggar och sånt, helt skumt, antingen vilt sex eller frustration över att ngn unge gråter ^^


Är jättetrött idag, brorsan kom innan idag, sen körde han mig in till stan, tränade, träffade Emelie i omklädningsrummet (: bjöd in mig på mys med hon, Nima, Boffe och én annan tjej ikväll, så kanske drar dit sen. Ska först spela biljard med Kennie ikväll :)

Har gått i tankarna att skjuta upp Australienresan och förståka till Japan, Taiji och jobba som volontärarbetare med att hindra slakten av delfinerna och informera japanerna vad som händer i deras land. Hade varit riktigt intressant och faktisk göra en nytta för det jag vill hålla på med. Men ja, vi får se, får ju först kontakta teamet om dem behöver fler.

Här är deras blogg (:
http://www.savejapandolphins.org/blog.html

Nä nu måste jag fixa mig lite. lääängtar som fan till imorgon :D

Så jävla snygga skor!

CanadaSnow 1299:- Scorett



Tiamo, 699:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0