Let me know the truth

det känns helt overkligt att Sandy nu har åkt, herregud!

Helgen har varit underbar!

Fredagen: Träna sen drog jag till Robin som är seg som alltid! så blev att man köpte lite gott borta på hyr-video-affären på hörnet tills han kom hem från sin bror. Lagade lite mat sen blev det Tv & film tror jag, haha, lagom kass minne!

Lördagen: Gick bort till Brorsans match som dem vann för att lämna min tunga väska från gårdagen och se matchen. Efter det blev det Robin igen, fixa sig och sen drog vi ned till stan, mötte upp Max och drog till bjuv för invigningsfest eller vad man ska kalla det för Robins storebrors företag som har flyttat.

Efter det kom dadi och körde mig in till Denise för att supa hederligt med mina töser på Sandys avskedsfest (;
Ja det va verkligen GAALET! en av dem bästa ute kvällarna på länge på tivvan, jävla, haha, folket ni gjorde min dag! Tackar Marcus för alla shottar och Australien-snacket, haha! och killarna på scenen i RnB-rummet, haha, wtf hände med dem, kunde verkligen inte dansa! skitkul! Som sagt ALLA va ute den kvällen, man såg folk man kände hela tiden!

Söndagen spenderades hos Robin till 4, då han började jobba och jag tog mig hemåt. PÅ kvällen blev det en runda i Påarp med A & S, herregud vad jag kommer sakna dig! Är så jävla glad, va helt upprymd under promenaden och hade pirr i magen för att jag längtade för din skull! sen kommer man till vägen till ditt hus och för första gången förstod jag. Detta är sista gången jag ser dig tills jag kommer hem från min resa, helt insane! thank god för internet och skype!

Annars idag har det varit träning, en runda hos grannarna, rensa datan och rummet lite samt körlektion. Nu blir det snart kudden, tandläkaren imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0