Gettin' over you

Hemkommen från Gyllebo är man, tog tåget hem i fredes. Blev hämtad på stationen av Pia sen drog vi och barnen till mc, seriöst, fan va äcklig mat, jag tog en cola, tappar matlusten! Sen åkte vi till city och hadlade mat, handlade hem ingredienser till thailändsk kycklinggryta som jag lagade sen på kvällen till lilla sjuka Robin (;

På lördagen blev det besök till Svalövs gymnasium på deras öppet hus med Emelie, mkt trevligt :P efter det blev dem hem, sova en halvtimme, fixa sig och möta upp Josse & Veronica på halv 8-tåget. In till Tulle på 23årsfest och festa loss, sen vid halv 12 tog vi taxi ner och det blev GAAAALET! Träffade Alexandra & polacken, skitskoj, va ett tag sen, fick t.o.m Alex med på min bullsshot - Jack Daniels shot (; sen blev det tempel & tivvan, träffade allt folk. Tack för igår babes ♥

Idag har man bara legat i Robins soffa hela dagen och återhämtat sig, blev en matrunda till Torrino med ofc :P

Nu ska jag kolla tv/film och mysa med ngt gott!


Gyllebo


Gaston ♥



Bus på g




Jacko strövar runder



Jag



vovvarna ♥




Pappa fixar maten (Y)


Älsklingen min


Pajas


Pajas vill nog med hem igen (;


Jacko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0