a monkey needs to dance so do you

Jag är helt slut! haha, min kropp kommer göra ont imorgon!

Haft en busy day today! Drog till Peter Lindells och bokat 4 körlektioner, första är imorgon 7.20, kill me typ, kommer somna framför ratten, thank god har man en pappa som börjar 8 som kör in mig = KAFFE!

Efter det blev det 1h gym, en kvart paus med lite frukt sen spinningpass 1h, så jäkla skönt! Nu ska magbulan och lårkuddarna bort, haha!

Efter träningen och en skön dusch begav jag mig till kyoto för att köpa sushi till mig och mami.

Hade en av dem bästa underhållningarna nånsin, jag skrattade ihjäl mig på kyoto. Sitter vid fönstret ut mot gatan, en bilkö med typ 3-4 bilar på en bakgatan som blinkar att dem ska ut, kommer en bil från drottninggatan som stannar framför dessa bilar och blinkar att den ska in på samma väg som dem, men idioten svänger inte och jag bara undrar vad som händer. Upptäcker killen att han blinkat åt fel håll och egentligen ska parkera, så har det kört förbi en annan bil precis när han bytar blinkers och den nya bilen ska då parkera genom att backa in då kommer den vilsne bilen och bara kör in i parkeringsfickan och snor parkeringen samtidigt tutar den nya bilen åt han som snodde hans parkering. haha, helt galet, sen kör den nya bilen iväg och den gamle kör fram för att backa in för bättre placering då kommer en annan bil och ska parkera där. då tutar den gamle på den nya#2, samtidigt som 2 tanter som ska in på Kyoto blir skrämda och börjar skrika åt bilarna, snacka om underhållning!


Efter allt spektakel hämtade pappa mig sen fick jag köra hem, va några dagar sen jag körde hans bil nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0