'Cause I can't help it if you look like an angel


Sista dagen hemma själv nu (:

Har varit en runda i stan och fixat träningskort och tågkort. Imorgon börjar träningen samt ska in till tatueraren med (;

Träffade Jojje & Bader på tåget hem, Så ikväll kommer Jojje hem till mig på tv/filmkväll. Har städat och tvättat nu här hemma, diskmaskinen funkar ej :S Pappa får ta en titt när han kommer hem.

Hittade min stulna cykel igår :O haha, helt chockad, cykeljäveln va låst och jag hittade inte nyckeln, så om ni undrar vilket pundhuvud som låst fast en cykel vid lokvägen så är det jag (Y) haha, den få va där tills imorgon.

 Andra nyheter är att Pajas blev pappa igår till 2 tikar och 2 hanar (;

dagens- lite kass med skarp solljus, me know! Men är iaf grå kofta från B.young (ny), grå halsduk - Carlings, grå klänning - Carlings, Solglasögon - H&M, bruna stövlar - Scorett





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0