snabbis

Snabb uppdatering. Fast i Ryssland efter att flyget blev försenat i köpenhamn så jag missade flyget till kina. Åker imorgonkväll 18.55 dvs 16.55 hos er ;) 12 h flygning sen landar man i chingchongchina! därifrån plan till Japan! thank god! ta mig ifrån ryssland, aldrig mer ryssland igen. Palla dessa visumsaker! förbannad för att jag packade ned adaptern i mitt bagage och inte handbagage så får stänga av datan sen kolla film och sova, hoppas batterierna håller en stund till iaf!


Saknar mina älsklingar! Bölade som en gris imorse när jag tog hejdå av Robin, Gaston, mamma & pappa! men tackar gud för skype! precis skypat med mamma och pappa och vovvarna. just det, vi blir med valp nästa vecka, moahaha!

Hörs sen när jag är i Japan och hos delfinerna! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0