sj

En helg avklarad och överlevd! Haft så mkt att göra. Massa saker med Taiji och andra saker som tagit upp min tid men nu så börjar det ordna upp sig.

Helgen har varit soft, myskväll och utgång! Men varit helt död igår och idag, fruktansvärt seg, vet inte alls vad det är. men jaja, shit happens ^^ 

Kollat några minipc idag på netonnet och elgiganten, självklart var dem 3 jag va intresserade av inte inne på lager! otur eller ngt! men ja, bara att vänta tills dem kommer. 

Ang. min resa så har det ju blivit lite ändringar i den planen. Taiji, japan 1-2 veckor, beroende på hotellkostnaderna sen flyger jag från japan till Australien, Brisbane direkt :)   Blir ngt av dessa 3 datumen, 23/11,
24/11 eller 26/11 (:

Oskar Linnros - Från och med Du

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0