Sammanträffande

En lugn och mysig vecka änså länge (:

åkte hem till Robin igår, träffade upp han vid berga sen körde vi till väla så han kunde köpa present till sin brorsdotter som fyller 9 (: Sen blev det hem, laga mat innan vi körde till hans bror. Kör in på vägen till deras hus på tågaborg och jag får deja vu av att parkera framför huset. Så börjar fråga ut Robin om huset, kan det vara möjligt det är samma hus ställer jag mig själv.  När jag senare får veta av mamman i huset att dem bott här i 15 år försöker jag lägga tankarna på hyllan men det är ngt med huset jag bara känner igen. Så efter en mysig och trevlig stund hos Robins bror sätter vi oss och kör hemåt igen. Då säger Robin att mamman (Malin) har 2 söner, Hampus & Filip och att Hampus gamla rum är jättestort. hahaha, då faller alla bitar på plats! Martina min kompis, va tsm med Hampus när vi gick i 2an. På nyårsafton för 3(?) år sen åkte vi hem till Hampus "föräldrars" hus för efterfest och sova. Självklart är det därifrån jag minns allt och sen sitter jag helt förvånad vilket sammanträffande allt är. haha. Ja, roligt är det allt :D Hade ju inte en aning fast jag träffat Robin i ett halvår att han och hampus har ett "släktband". Ja där ser man :D jag skrattade iaf ett tag åt det hela ;)

Idag började Robin 7, usch! så han lämnade mig ensam i sängen då :( sen steg jag upp vid 11, fixade lite och drog sen ned till stan, pappas kaffekanna har fortfarande inte kommit, bajs! Träffade Angelica på tåget så vi gick hem tillsammans, snackade och mös, min lilla tocke ;)  Får bli en fika innan jag drar kom vi överrens om! Kommer sakna påarps Diva ;)
Annars idag har jag rensat garderoben och rummet lite. Nästa steg är att välja vilka kläder som ska med :O Robin får nog hjälpa mig!

Nä nu ska jag nanna, imorgon blir det Robin (funderar på att överraska han med mat när han kommer hem från jobb ^^). Sen blir det den traditionella biobesöket. På varenda harry potter premiär står jag, min moster och Stefan fullt förväntade och ska se den nya HP-filmen :D lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0