Kii-Katsuura

Äntligen framme på hotellet, väntat i 3h på att en japan ska ställa sig bakom disken och serva mig, fan inget liv här ju! svinhungrig är jag med, köpt kakor formade som delfiner (var det enda som såg gott ut i den fiskstanken och åsynen av delfinkött). Men nu har man duschat iaf, behövdes efter att varit på flygplatsen i 12 h ^^ svintrött inte sovit ngt på 2 dygn så sängen nu och kolla film!

Mamma, du behöver inte oroa dig, allt är bra. Ska möta upp teamet senare :)

Måste säga att Japan är det vackraste land jag várit i. ´Wow, vilken vegetation, lätt kunnat bo här om det inte hade varit för en massa japaner. Grönkläda berg, träd som skiftar fråb grönt till rött. Vädret är underbart, är som en varm höstdag i Sverige. Hållplatsen innan den jag skulle av på var Taiji, vet inte, hjärtat började dunka i 290 och Richaard har rätt, det är bilder överallt på valar, sjukt ´surrealistisk. Nä sängen nu och mumsa kakor, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0