Källsortering

Då har familjen blivit lite mer modernare och börjat källsortera. Detta har gett pappa ännu ett tillfälle att behandla mig som en 5åring som inte kan ta vara på mig själv eller som att jag är tappad bakom en vagn. Denna behandlingen får jag rätt ofta av han, snart dags att lära sig att jag faktisk är 20 och snart inte kommer vara hemma på 1½år.

Pappa börjar med att han ska demonstrera hur man källsorterar. Han har glömt 2 viktiga saker:

1. I mina andra 2 hem (dvs min hunduppfödares och min grannes) har man källsorterat i flera år och jag som nästintill bor hos min granne och har bott några veckor hit och dit hos min hunduppfödare är van vid att källsortera. Så detta är inget nytt för mig fast han innerligt hoppas på det!

2. Pappa söta lilla, din dotter fick MVG i MILJÖKUNSKAP där ett helt kapitel handlar om just...källsortering!

Så jag får helt enkelt stå ut med denna behandling i nån vecka till!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

Karsten i ett nötskal <3

2010-11-08 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0