Hur kan du då vara säker

Näst sista helgen i sverige är avslutad ;D

Fredagskvällen började med att pappa fick köra mig till systemet och sen till Nima, där Nima, Emelie & Boffe fixade! Sen vid 7 drog vi vidare till Linus och festade ;) skitkul att träffa alla igen! hade sån tur att Linus bor i höghuset framför Robins så nära och bra sen ;D Sen vid 10 mötte jag upp Robin, Emma, Max & en tjej till för att dra till Bara rock där vi hade trevligt ;D kvällen avslutades på Tapaz följt av donkan, fan va äcklig mat!

Lördagen blev det tropikariet med mamma & Robin. hahaha, mamma "krockade", blev några lackskador så inte så farligt! men vi hae det trevligt på tropikariet, spec. när fladdermössen anföll Robins keps ^^ nog lyckat.Dem har byggt om en hel del sen jag va där för typ 1år sen. men rätt coolt!
Sen vid 6tiden kom mina brudar, käkade tacos, drack och hade skitkul, snacka massa skit! sen drog vi in till tivvan och festade loss. haha, tappade bort Emelie så jag & Jonna hamnade på  scenen med Ted & Skoog. Älskar mina knäppa killkompisar och deras kommentarer "Vem är denna snygga vän Mia" "är hon singel" haha ;D Ni är för goá! Träffade även Skoogs äldre bror som jag inte sett på år och dar typ! Sen gick mina klackar sönder så jag & Emelie begav oss hem vid 2, käkade nattamat sen däcka snabbt ;D

Idag har man varit som en zombie. Har ätit våfflor hos mormor & morfar. Får nog ta mig in till mina grannar ikväll med innan GG, annars kommer Pia och undrar om jag gjort slut med dem ;D Nu ska jag iaf lära mamma Skype, wish me good luck! haha

Toodilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0