I was born for a reason

Jag sitter här och glädjegråter! OFTA! skit, kan knappt fatta det, mitt hjärta slår i 190! Berättar snart varför ;)
Fredagen vann jag äntligen över Kennie i biljard 2 GÅNGER! har haft sån jävla otur med att man bara haft 8an kvar så slår man i vitan några gånger så ligger där helt plötsligt 3-4 bollar uppe igen eller att man slår i svarta av misstag!
Efter det blev det stinsen med Christian och några kompisar, tog en öl och hade skittrevligt innan jag tog tåget hem vid 1.
Lördagen va det halloween ;) tog tåget in och shoppade loss på systemet med Emmi och Angelica. Sen hem och fixa sig inför halloweenfest hos Anna. Riktigt roligt eller hur "jag har kramp på snoppen" störd Sara ^^
Sen blev det tivvan och drog hem vid 2, va sjukt sleden men min pälsväst värmde (Y)
Annars har det varit rätt lugnt men som sagt till the big news!
Efter flera dagars sökande fick jag äntligen tag på det! mailadress till någon som är nere i Taiji nu! mailade och jag verkar vara välkommen, Michael ska skicka en information om vad man gör därnere och frågade när jag kommer och för hur länge :) Så detta ska bli spännande. Skit jag kommer jobba med några av världens största delfinaktivister, jag kommer jobba med vissa personer vars arbete jag följt i flera år, sicked! Hur fan ska jag kunna somna inatt?
Nu har jag massa att göra känns det som:
- försäkring måste fixas
- Stipendiepengarna hämtas ut
- träffa vissa människor innan jag drar
- välja ut kläder och sånt till australien (som blir destinationen efter Japan)
- köpa mick och cam
osv aa, full dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0