Damn, sexii!

Vilken kväll, herregud, en av dem galnaste på länge, damn vad vi gick vilda, vet fan inte hur mkt eller hur många man dansade med men så jävla roligt hade jag! så mkt bättre än gårdagen! Ah, ge mig igen ;)

startade hos Angeii med lite förfest med tjejorna & Jojje (ofc). Sen blev det stan. Haha, pallar inte mig & Sandy, när dem andra drog till bulls gick vi och kissade och träffade Emmy och helt plötslgt stod vi i kön till tivoli och kom in på 10 röda och stämplade sen hade vi en rolig tur från tivvan till utposten/bulls, haha, fan vad jag garvade, love it! Shotkanna på bulls, vidare till bakom! Var dem enda där, haha, bara in och ösa golvet, sjukt roligt, bara fula runder. Orkar inte att jag inte såg Matte först och sen bara kände igen han, haha, sjukt, men va fan, längesen man såg han ju :P

Sen blev det vidare till tivvan och ösa fett! Haha, alltså kan inte sluta le, så jäkla underbart! kommer in i schlagerbaren och ser mitt UKMcrew, så jäkla underbart, lycka till max! dansa loss med dem, och sen in på RnB med Sandy och Emmy och the crew, träffar några göteborgare på stora scenen och bara dansa loss, fan vad jag skrattade, riktigt trevligt!

Och mina glasögon var värsta magneten, vet fan inte hur många som bara "Fan vad coola, får jag prova".
Bästa var dock i kön till jackorna när en kille kommer fram med sin kompis och bara "jag har kollat in dina glasögon hela kvällen och jag måste bara fråga, får jag testa dem?" haha, underbart :P

Pallar inte dem 2 killarna som gick runder med mask som liknade gamla gubbar och sen på stången i schlager bara säger mitt namn, flippar ut totalt, vem fan är det som känner mig tänkte jag bara, visade sig vara Philip, haha, insane!

Sen var det bara att ösa med göteborgarna i RnB till 4, haha, älskar mitt crew, helt underbara vänner, så sjukt skoj med dem!
Sen fullt ös till halv 5, då blev det ta ut pengar och ta taxi hem. Jag och Angeii hoppade av vid Sandy och gick där på grusvägen själva, haha, orkar int det, helt ljust och vi går där med våra converse och bara skrattar x)

Vaknade up idag med så där 10 sms och några missade samtal, haha, lovely :P Annars tagit det lugnt idag och varit hos grannen och ätit gott med dem och Petra :)

Nu är det tv och soft.


Boy you got me shook up
Do you wanna hook up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0