Say say say

Snart slut på denna skolveckan. Bara prov imorgon sen är det ledighet!

Fast kommer bli en hel del pluggande, måste börja inför nationella i matte D samt kemin.

Imorgon ska jag till ä-holm för att hälsa på Stoffe som jag inte träffat på år och dag typ. Blir bowling i Båstad och bara en massa prat om allt möjligt :) alltid trevligt.

I helgen lovar jag att det blir bräda med Nicklas, haha :P och på måndag ska jag fika med Kapten Guldfisk, haha, dvs Jonas ;) Ska dock inte bli repris på förra gången, pinsamt, förtränger det så gott jag kan, haha, att jag ens vågade visa mig i stan efter det är förvånansvärt. Lätt det pinsammaste jag gjort. Men den historian komme när jag är redo för att berätta om det. haha, än har man inte kommit över det.

Nej, men om man skulle plugga lite MK inför provet? ja varför inte.


Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0