This is what I want

Halloj
dålig uppdatering, me now, har pluggat matte sen måndes så varit  rätt upptagen.

Fikade med Kapten Jonas i tisdes, en väldigt rolig fika, förutom allt annat så kom han på ett nytt namn till SS (internt) dvs AA (Albino apan) förstår verkligen inte hur vi själva inte kom på det under gymnasiet, dåligt!

Sen berättade han om när han träffade BB som hade gått fram till han och börjat prata (han hade skäms en hel del). Jag dog på Mezo när han berättade, spec. när han säger att hon ser ut som ett träsktroll som precis kommit ut i det civila. Glad att vi var nästan själva på mezo med tanke på mitt skrattanfall :P

Onsdagwn spenderades på biblan och plugga matte, sen vid halv 6 träffade jag upp Niclas och fikade med han och 2 kompisar till honom vi träffade på Mezo. Sen blev vi hungriga och tog en pizza på bomb, haha :P efter det hem vid 8 tiden och pluggade till halv 3 på natten, upp 6 och ivägtill skolan halv 7 x) Var lagom trött hela torsdagen.

Men jag klarade  Matte D nationella så nu behöver man inte oroa sig ang. det :D

för övrigt var det skitfint väder igår så med shorts och linne med Gaston & Killer i koppel drog jag till stationen och mötte upp Niclas. Sen njöt vi lte i vädret och kolla filmen Fired up, så jävla bra, haha :D Sen blev det lite jobb och softa innan jag gick o la mig.

Nu ska ag se till att packa för vi ska till Gunilla (hunduppfödaren) och sova där inatt, åh, jag älskar att vara där. Hon har 3 kullar nu med (: så mkt bilder kommer sen ;) Imorgon blir det hundutställning i Hässleholm, rasspecialen med Chihuahua.

På kvällen ska jag in till stan och umgås med Hento, Filip & Oscar. Grilla, kolla CL och bara kränga godis (iaf jag hihi). Nu är det slut med godis på söndagarna. Bara fredag & lördag. Men sockerbehovet har minskat mkt (:

Lite goé musik jag uppdaterat mig med på sistonde:

Pyramid - Iyaz & Charice, svingt bra. En av favoriterna.

 

Beautiful dangerous - Slash (gamla gitarristen i Guns n roses) och fergie



Inte min typ av musik men gillar denna xD Pina colada boy - Baby Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0